Τρίτη, 20 Ιουνίου 2017

Η Ροή της Φιλελεύθερης Σκέψης


Ούτε κι εγώ ξέρω πόσο έχω κοπιάσει γι’ αυτήν την σελίδα. Χωρίς να πάρω φράγκο, χωρίς καμία αναγνώριση. Και δεν το λέω με παράπονο, γιατί πολύ καλά γνωρίζω ότι αυτοί που έχουν την αναγνώριση δεν μπορούν να γράψουν τίποτα, ακόμη και αν πραγματικά το επιθυμούν.

Είμαι σίγουρος ότι την σελίδα την παρακολουθούν και σανοφάγοι και ευφυείς άνθρωποι. Οι φίλοι σανοφάγοι σίγουρα πιστεύουν ότι την σελίδα την πληρώνει και την διαχειρίζεται η Νέα Παγκόσμια Τάξη Πραγμάτων (ΝΠΤΠ).

Οι ευφυείς σίγουρα αντιλαμβάνονται ότι απλά είμαι υπερβολικά φιλόδοξος, και ο λόγος που έχω σπάσει τον εγκέφαλο μου για χάρη αυτής της σελίδας, είναι ότι πιστεύω ακράδαντα ότι πάνω σε κάποια κείμενα μου θα πατήσουν κάποιοι άλλοι, για να γράψουν δικά τους κείμενα, όπως εγώ πάτησα στα κείμενα κάποιων άλλων, για να γράψω τα δικά μου.

Και επειδή η πραγματικότητα είναι πάντα πολύ απλή, αυτή είναι η πραγματικότητα στην συγκεκριμένη περίπτωση. Είμαι απλά υπερβολικά φιλόδοξος, και διεκδικώ το δικαίωμα μου να έχω μία θέση στην ροή της φιλελεύθερης σκέψης. Αυτός είναι ο λόγος ύπαρξης αυτής της σελίδας.


Όσοι λοιπόν θεωρείτε ότι τα κείμενα που έχω ανεβάσει έχουν κάποια αξία, και θέλετε να τους δώσετε αυτή την αξία, δεν χρειάζεται ούτε να κάνετε like, ούτε να γράψετε κάποιο σχόλιο, ούτε τίποτα. Αρκεί να χρησιμοποιήσετε κάποιο δικό μου κείμενο, για να γράψετε ένα δικό σας κείμενο. Αν το κάνετε αυτό τα κείμενα μου θα ανήκουν αυτομάτως στην ροή της φιλελεύθερης σκέψης.


Και αν πονέσετε για να γράψετε τα δικά σας κείμενα, όσο πόνεσα κι εγώ για να γράψω τα δικά μου, ή και ακόμη περισσότερο, και κάποιος χρησιμοποιήσει και τα δικά σας κείμενα για να γράψει κάποια δικά του κείμενα, τότε και τα δικά σας κείμενα θα ανήκουν στην ροή της φιλελεύθερης σκέψης. Ακούγεται κάπως απλό, αλλά απλή είναι η πραγματικότητα.

11 σχόλια:

  1. Αναδημοσιεύω πολύ συχνά τα κείμενα σου αναφέροντας ΠΑΝΤΑ την πηγή. Έχεις εξαιρετικό τρόπο σκέψης και είσαι από τους λόγους για τους οποίους αγάπησα την γεωπολιτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Παρακολουθώ τα πονήματα σου διαρκώς και με εκπλήσει πάντοτε ευχάριστα η κριτική σου σκέψή.
    Εύγε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. είσαι ένας σημαντικός λόγος που ανοίγω υπολογιστή ...εύγε !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ιάκωβε keep up the good job.. Αν μπορείς, γράφε πιο συχνά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγαπητέ Ιάκωβε, ανακάλυψα τυχαία τη σελίδα σου στο facebook και ξεκίνησα να διαβάζω τα άρθρα σου. Σε πολλά από αυτά που έγραφες βρήκα τον εαυτό μου αντίθετο, βλέπεις αν και δεξιός ανακάλυψα πως έχω πολλές απόψεις που εν τέλει είναι προϊόν αριστερής επιρροής. Με αφετηρία τα άρθρα σου άρχισα να ψάχνω υλικό που προηγουμένως δε θα έψαχνα ποτέ και για να μη μακρηγορώ με επηρέασες ως προς τη πολιτική μου σκέψη και πλέον τη βλέπω αλλιώς. Συνέχισε τη πολύ καλή δουλειά που κάνεις, διότι μαθαίνουμε από σενα και η αίσθηση της μάθησης από μόνη της προκαλεί μία γλυκιά ευφορία.
    Σευχαριστώ, Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή