Σάββατο, 11 Μαρτίου 2017

Η Καμπάνια της Nike Υπέρ του Φερετζέ

Η Nike προωθεί την καμπάνια “Pro Hijab”, που υποτίθεται ότι σημαίνει “φερετζές για επαγγελματίες-pro αθλήτριες”, αλλά στην πραγματικότητα σημαίνει “υπέρ του φερετζέ”. Στα αγγλικά για να πούμε “υπέρ” και “κατά” λέμε “pro” και “anti”, πχ  pro-Trump και anti-Trump. Επομένως η καμπάνια pro-Hijab της Nike ουσιαστικά σημαίνει “υπέρ του φερετζέ”.



Η Nike προφανώς παράγει το μεγαλύτερο μέρος των προϊόντων της με πολλά φτηνά εργατικά χέρια στην Κίνα και το Μεξικό, ενδεχομένως να έχουν επενδύσει στην Nike δισεκατομμύρια και οι Κινέζοι, οι Άραβες και οι Μεξικάνοι.

Τον φερετζέ προωθούν πολύ επιθετικά και φεμινίστριες στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ, οι οποίες συνεργάζονται με τους Ισλαμιστές. Είχα ανεβάσει πριν λίγες μέρες την φωτογραφία που είχε ανεβάσει η Σύλβια Κλιμάκη φορώντας την μαντίλα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο. Υπάρχει πολύ ψωμί από πίσω.

Πολλές μάλιστα οργανωμένες φεμινίστριες λένε ότι ο φερετζές είναι λυτρωτικός για τις γυναίκες, επειδή τις απελευθερώνει από το άγχος της εμφάνισης τους. Στην πραγματικότητα βέβαια ο φερετζές είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Ισλαμικού Νόμου (Sharia), και στις Ισλαμικές χώρες οι γυναίκες που δεν φοράνε μαντίλα θεωρούνται πόρνες.

Δεν το γνωρίζουν αυτό οι φεμινίστριες? Προφανώς και το γνωρίζουν, αλλά κάνουν την δουλειά που πληρώνονται από την Μουσουλμανική Αδελφότητα να κάνουν, ή την Κίνα, στα πλαίσια της συμμαχίας της αριστεράς με την Μουσουλμανική Αδελφότητα (Βενεζουέλα-Κούβα-Κίνα-Ιράν), και φυσικά στον άξονα αυτόν συμμετέχει και το Κατάρ με την τεράστια επιρροή του στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ.

Γι’αυτό ακούτε και τους Αμερικανούς να βρίζουν την παγκοσμιοποίηση, γιατί πλέον οι μεγάλες εταιρείες μεταφέρουν πολύ επιθετικά την προπαγάνδα των σοσιαλιστικών και των Ισλαμικών χωρών για να έχουν υποστήριξη από τις χώρες αυτές.

“Nike Launches ‘Pro Hijab’ for Female Muslim Athletes”, Μάρτιος 2017

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου