Τρίτη, 7 Μαρτίου 2017

Χρέη

Έχει κανείς υπόψη του αν ο Αρτέμης Σώρρας καλύπτει μόνο χρέη ιδιωτών προς τράπεζες και δημόσιο, ή αν καλύπτει και χρέη ιδιωτών προς ιδιώτες? Αν πχ εγώ χρωστάω το ποσό των 2.000 ευρώ σε κάποιον ιδιώτη, πχ τον κύριο Τάκη Παπαδόπουλο, αναλαμβάνει ο Αρτέμης Σώρρας να με καλύψει?

Μπορώ να στείλω εξώδικο στον κύριο Παπαδόπουλο και να τον ενημερώνω ότι το ποσό θα πρέπει πλέον να εισπραχθεί από τον Αρτέμη Σώρρα, και ότι εγώ δεν έχω πλέον καμία σχέση με αυτή την οφειλή?

Επίσης, ο Αρτέμης Σώρρας παρέχει κάποιου είδους ασφαλιστικής κάλυψης στα άτομα που ευεργετεί? Στην περίπτωση πχ που ο κύριος Τάκης Παπαδόπουλος χάσει την ψυχραιμία του μόλις λάβει το εξώδικο μου, ή ακόμη χειρότερα εξαγριωθεί, και κινηθεί εναντίον μου απειλητικά, με καλύπτει ο Αρτέμης Σώρρας για πιθανές σωματικές βλάβες που θα μου προξενήσει?

Γιατί κακά τα ψέματα, η εφορία και οι τράπεζες θα κινηθούν με ευπρέπεια έναντι των πιστωτών τους που θα τους στείλουν εξώδικα του Αρτέμη Σώρρα. Δυστυχώς όμως αυτό δεν είναι εξασφαλισμένο  στην περίπτωση κατά την οποία ο πιστωτής είναι κάποιος νευρικός ιδιώτης, και όχι κάποια τράπεζα ή κάποια εφορία.Γιατί υπάρχει ο κακός τραπεζίτης που λένε οι δημοσιογράφοι, αλλά υπάρχει και ο κακός πιστωτής. Έχει ληφθεί κάποια μέριμνα επί τούτου?

Άρα ανακεφαλαιώνοντας το ερώτημα μου είναι αν ο Αρτέμης Σώρρας καλύπτει και χρέη ιδιωτών προς ιδιώτες, και αν ναι, αν παρέχει και κάποια ασφαλιστική κάλυψη σε αυτές τις περιπτώσεις.

(ζουν ανάμεσα σας)

“Εφορίες, ασφαλιστικά Ταμεία, ΔΕΗ και Τράπεζες δέχονται "βροχή" εξώδικα "Σώρρα"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου