Δευτέρα, 9 Ιανουαρίου 2017

Πουτάνες VS Διασκεδάστριες

Θίχτηκε ένας φίλος επειδή στην προηγούμενη μου ανάρτηση για το Grease και το Sting συσχέτισα τις σταρ του τραγουδιού και του σινεμά με τις πουτάνες. Να βάλουμε τα πράγματα σε μία σειρά.

Εικόνα Πουτάνες VS Διασκεδάστριες


Πρώτον. Αν κάποιος θίγεται από αυτόν τον συσχετισμό είναι οι πραγματικές πουτάνες, και όχι οι διασκεδάστριες. Οι πραγματικές πουτάνες είναι γυναίκες του μεροκάματου και του μόχθου, και πρέπει να είσαι ζώο για να τις κατηγορήσεις για κάτι, ή για να στραφείς εναντίον τους με οποιονδήποτε τρόπο.

Κάτι που φυσικά δεν συμβαίνει με τις διασκεδάστριες, για τις χρηματοδοτήσεις και τα κίνητρα των οποίων έχω γράψει πάρα πολλές φορές στο παρελθόν.

Άρα αν κάποιος θίγεται από αυτά που είπα είναι οι πραγματικές πουτάνες και όχι οι διασκεδάστριες.

Δεύτερον. Στην ανάρτηση μου ΔΕΝ συσχέτισα τις διασκεδάστριες με τις πραγματικές πουτάνες θέλοντας να θίξω την ΗΘΙΚΗ των διασκεδαστριών. Άλλωστε, όπως ήδη είπα, πολύ περισσότερο αμφισβητείται η ηθική των διασκεδαστριών παρά των ιεροδούλων. Αλλά έτσι κι αλλιώς δεν ήταν η πρόθεση μου να μιλήσει για την ηθική των μεν ή των δε.

Αυτό που ήθελα να πω στην ανάρτηση μου, ήταν ότι ελάχιστοι από εμάς θα ενδιαφέρονταν να ακούσουν μία πολιτική ή οικονομική ανάλυση από μία ιερόδουλη, αλλά για κάποιον μυστήριο λόγο είμαστε όλο αυτά για πολιτικές και οικονομικές αναλύσεις που προέρχονται από διασκεδάστριες.

Πως εξηγείται λοιπόν αυτό το παράδοξο? Πωτς γκένεν αυτό? Η εξήγηση κατά την άποψη μου βρίσκεται στην λάμψη που περιβάλλει τις πολύ προβεβλημένες  διασκεδάστριες. Αυτό λοιπόν που προσπαθούσα να πω στην ανάρτηση μου ήταν ότι αν συνειδητοποιήσουμε ότι πίσω από όλη αυτήν την λάμψη βρίσκονται διασκεδάστριες, θα διασκεδάζουμε και θα περνάμε καλά, και θα αυξάνεται η ευημερία μας.


Αν όμως έχουμε την εσφαλμένη εντύπωση ότι πίσω από όλη αυτή την λάμψη βρίσκονται άνθρωποι που θα μας επιμορφώσουν, και τσιμπάμε όταν μας τους πετάνε στην μούρη οι Μπογδανοι και οι Μπουσδούκες της tv, τότε αναπόφευκτα θα οδηγούμαστε στην αποβλάκωση, και η ευημερία μας συνεχώς θα μειώνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου