Σάββατο, 10 Δεκεμβρίου 2016

Πούτιν-Κομμουνισμός

Τον Ιανουάριο του 2016 ο προερχόμενος από την Κα Γκε Μπε Πούτιν είπε ότι εξακολουθεί να του αρέσει ο Κομμουνισμός, και ότι δεν έχει πετάξει την κάρτα μέλους που είχε στο Κομμουνιστικό Κόμμα την εποχή της Σοβιετικής Ένωσης.

Έχω ξαναπεί ότι σε μία επίδειξη δύναμης ο Πούτιν σκότωσε τον βασικό του πολιτικό αντίπαλο τον Νέμτσοφ έξω από το κοινοβούλιο της Ρωσίας, και ως αντιπολίτευση έχει αφήσει με 10% το Ναζιστικό (Ζιρινόφσκι) και το Κομμουνιστικό Κόμμα.

Όπως ο Άσαντ στην Συρία είπε στο ΝΑΤΟ ή εγώ ή ο ISIS, έτσι και ο Πούτιν λέει στο ΝΑΤΟ ή εγώ ή μία Κομμουνιστική ή Ναζιστική Ρωσία. Αν δηλαδή οι Δυτικοί σκεφτούν να απαγορεύσουν τις εισαγωγές Ρωσικού πετρελαίου και αερίου στην Ευρώπη η Ρωσία θα καταρρεύσει, θα ξαναγίνει Κομμουνιστική ή Ναζιστική για να βάλει τάξη στον κόσμο που θα εξεγερθεί, και αυτό θα είναι πολύ χειρότερο από τον Πούτιν για την ΕΕ και το ΝΑΤΟ.

Όπως ο Άσαντ είπε “ή εγώ ή ο ISIS”, έτσι και ο Πούτιν είπε “ή εγώ ή Κομμουνισμός”. Και όπως φαίνεται από την εκλογή Τραμπ η απειλή τους έπιασε.

Putin: I Still Like Communist Ideas ‘Very Much’

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου