Παρασκευή, 23 Σεπτεμβρίου 2016

Γιώργος Μπόμπολας - Κα Γκε Μπε

Ο Economist και η κεντροδεξιά Telegraph κατηγορούσαν την δεκαετία του 80 τον Μπόμπολα ότι ήταν πράκτορας των Σοβιετικών, και ο Μπόμπολας τους πήγε στα δικαστήρια και κέρδισε. Βλέπε Wikipedia. Βλέπε και την επιστολή του Μπόμπολα στην κεντροδεξιά Wall Street Journal το 1996, με την οποία διαμαρτύρεται για τις αναφορές της στο πρόσωπο του.



“Γιώργος Μπόμπολας”
Γεννήθηκε το 1928 στον Πειραιά με καταγωγή από την Μεσσηνία και την Λακωνία. Ο πατέρας του ήταν αντάρτης του ΕΛΑΣ και πολέμησε στην Εθνική Αντίσταση. Ο ίδιος ο Γιώργος Μπόμπολας συνελήφθη σε ηλικία 14 ετών από τους Γερμανούς επειδή έγραφε συνθήματα υπέρ της Αντίστασης σε τοίχους στην Καστέλλα. Συνέχισε την δράση του ως μέλος της ΕΠΟΝ. Αργότερα σπούδασε πολιτικός μηχανικός στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και αναζήτησε δουλειά στο υπουργείο Δημοσίων Έργων χωρίς αποτέλεσμα, καθώς είχε «φακελωθεί» ως κομμουνιστής. Έτσι αναγκαστικά στράφηκε στον ιδιωτικό τομέα και ίδρυσε την κατασκευαστική εταιρεία «Τεχνοδομή» με βασικό συνέταιρο τον μετέπειτα υπουργό Δημοσίων Έργων Ευάγγελο Κουλουμπή.
Σήμερα οι δραστηριότητές του συγκεντρώνονται, κατά κύριο λόγο, στις κατασκευές, την ενέργεια και τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (ΜΜΕ), με όχημα 2 εταιρείες:
την Ελλάκτωρ, που προέκυψε μετά από τη συγχώνευση των Άκτωρ ΑΤΕ και Ελληνική Τεχνοδομική ΑΕ το 1999.
την Πήγασος Εκδοτική, στην οποία ανήκουν ο τηλεοπτικός σταθμός Mega Channel (κατά 25%), οι εφημερίδες Έθνος και Ημερησία, και μια σειρά ιστοσελίδων και περιοδικών εντύπων.
Επιπλέον κατέχει το 49% του Καζίνο της Πάρνηθας, καθώς και ποσοστά στην Αττική Οδό και τα ορυχεία χρυσού στην Χαλκιδική.
Την δεκαετία του 1980 κατηγορήθηκε ως πράκτορας των σοβιετικών μυστικών υπηρεσιών (Κα-Γκε-Μπε), αρχικά από τον Παύλο Αναστασιάδη (Paul Anastasi) ανταποκριτή στην Ελλάδα της κεντροδεξιάς βρετανικής εφημερίδας Daily Telegraph, και έπειτα και από το γνωστό βρετανικό περιοδικό Economist.
Ο Γιώργος Μπόμπολας, με δικηγόρο τον Στάθη Αλεξανδρή (υπουργό του Ανδρέα Παπανδρέου), ξεκίνησε δικαστικό αγώνα και δικαιώθηκε, καθώς ο Αναστασιάδης καταδικάστηκε για συκοφαντική δυσφήμηση από την ελληνική Δικαιοσύνη, ενώ ο Economist υποχρεώθηκε από την βρετανική Δικαιοσύνη να πληρώσει χρηματική αποζημίωση και να ζητήσει συγγνώμη από τον Μπόμπολα.[1]


“Letters to the Editor”, 5 Απριλίου 1996
I wonder how a serious newspaper, like yours, whose sister publication, Barron's, has been collaborating with my publishing company for one year, got trapped in a slander campaign initiated by Paul Anastasi. I particularly wonder why you would publish such an article when it is well-known that Mr. Anastasi was convicted in Greece for making similar unsubstantiated accusations and slander. Meanwhile in London, The Economist, which had already published the same slanderous material and was similarly entrapped by Mr. Anastasi, was forced to offer a public apology as well as financial compensation.
I truly wonder and ask: When you decided to collaborate with my newspaper didn't you investigate "my past"? Therefore, I have the right to believe that you did and that you were reassured that all the slanderous accusations against me were false.
Now, concerning your question about the holy icon: I have to assure you that it is worthless, an item that my family and I thought would be proper to offer to the son of a Greek Orthodox priest, someone who makes the land of his fathers very proud.
Because with my heart and soul I believe in safeguarding journalistic integrity, as I suppose you also do, I expected that prior to publishing such accusations you would have given me the opportunity to respond.
I hope this letter will be published in order to reinstate my honor and credibility.
GeorgeBobolas
Publisher
Ethnos
Athens
, Greece

Να θυμίσω ότι και ο Σωκράτης Κόκκαλης ήταν πράκτορας των μυστικών υπηρεσιών (Στάζι) της κομμουνιστικής Ανατολικής Γερμανίας. Βλέπε Καθημερινή “Ποιους κατέδιδε ο «Κρόκους» στη ΣΤΑΖΙ”, 2003

Να πω επίσης ότι και ο Βαρδινογιάννης, ο συνέταιρος του Μπόμπολα στο Mega, πέρα από το ότι προέρχεται από κομμουνιστική οικογένεια, με τους Άραβες, τους Ρώσους και τους Ιρανούς έχει πάρε δώσε στα διυλιστήρια του και τις υπόλοιπες εταιρείες του. Όπως και ο Λάτσης με τα Ελληνικά Πετρέλαια, ένα μέρος των οποίων ανήκουν στον Λάτση και ένα στο Ελληνικό Δημόσιο.


Στο μεταξύ η Ελλάκτωρ του Μπόμπολα έχει αναλάβει την κατασκευή της μεγαλύτερης γραμμής του μετρό του Κατάρ (Golden Line) μαζί με Τουρκικές και Καταριανές εταιρείες. Βλέπε το site του Άκτωρα του Μπόμπολα. Η Ελλάκτωρ δημιουργήθηκε από την συγχώνευση του Άκτωρα και της Ελληνικής Τεχνοδομής.

Gold Line Doha Metro
Ταυτότητα επιτεύγματος
Ονομασία: Χρυσή γραμμή του μετρό της Ντόχα
Χώρα: Κατάρ
Τομέας ειδίκευσης: Κατασκευή
Κατάσταση: Σε εξέλιξη
Χρυσή γραμμή του μετρό της Ντόχα
Η χρυσή γραμμή του μετρό της Ντόχα είναι ένα έργο που έχει αναλάβει η κοινοπραξία ALYSJ, μια πολυεθνική κοινοπραξία με επικεφαλής την ΑΚΤΩΡ Α.Τ.Ε., με τη συμμετοχή των Larsen & Tubro (Ινδία), Yapi Merkezi (Τουρκία), STFA (Τουρκία) και Al Jaber Engineer (Κατάρ).
Περιλαμβάνει τον σχεδιασμό και την κατασκευή του έργου «Χρυσή υπόγεια γραμμή», αποτελεί μέρος του ολοκληρωμένου σιδηροδρομικού έργου του Κατάρ και συνιστά βασικό έργο, όχι μόνο για το κράτος του Κατάρ, αλλά και για ολόκληρο το ΣΣΚ.
Η διάρκεια του έργου είναι 54 μήνες και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2018.
Η χρυσή γραμμή είναι το μεγαλύτερο επιμέρους πακέτο κατασκευής του μετρό της Ντόχα. Η διαδρομή διασχίζει την πρωτεύουσα του κράτους του Κατάρ, 14 χλμ. από την Ανατολή έως τη Δύση, ακολουθώντας τα ίχνη της ιστορικής γραμμής της πόλης.
Οι σταθμοί επιτρέπουν μια μοναδική ευκαιρία να προστεθεί τοπική προσωπικότητα στο μετρό της Ντόχα, παρά το γεγονός ότι έχει σχεδιαστεί σε σύγχρονη αντίληψη «θολωτού χώρου», μια αντίληψη που αντανακλά την κληρονομιά της περιοχής, εισάγοντας ανοιχτούς χώρους που μιμούνται τις παραδοσιακές σκηνές των Βεδουίνων. 
10 σταθμοί διαμορφώνουν τη χρυσή γραμμή, οι περισσότεροι εκ των οποίων είναι ορόσημα του Κατάρ:
Ras Bu Abboud - αερολιμένας
Εθνικό μουσείο του Κατάρ
Souq Waqif
Bin Mahamoud
Al Sadd - Στάδιο Ali Bin Hamad Al Attiya
Joaan
Al Sudan
Al Waab
Sport City – Aspire Zone
Al AziziyahVillagio Mall

Τα βασικά μεγέθη περιλαμβάνουν:
10 σταθμούς με τελειώματα τελευταίας τεχνολογίας και υπερσύγχρονα μηχανολογικά, ηλεκτρολογικά και υδραυλικά συστήματα
180.000 ημερήσιες μετακινήσεις αναμένονται έως το 2021.
Διάτρηση σηράγγων 32 χλμ. διαμέτρου 6 μέτρων, οι σήραγγες είναι επενδεδυμένες με περίπου 128.000 τμήματα.
Εκσκαφή 2,5 εκατ. m3 για τους σταθμούς
Σκυροδέτηση 1 εκατ. m3.
Τον Δεκέμβριο του 2015, η Qatar Rail έλαβε το πιστοποιητικό του βιβλίου Γκίνες των παγκόσμιων ρεκόρ για «τον μεγαλύτερο αριθμό μηχανημάτων διάνοιξης σηράγγων (TBM) που λειτουργούν ταυτόχρονα σε ένα επιμέρους έργο», σηματοδοτώντας ένα ορόσημο 20 TBM για έργα μεταφορών μεγάλης κλίμακας στο Κατάρ και σε ολόκληρη την περιοχή του Κόλπου.
Σημαντικό μέρος αυτής της επιτυχίας ανήκει στην ομάδα της χρυσής γραμμής, η οποία χειρίζεται 6 από τον συνολικό αριθμό των TBM στη Ντόχα.
Επιπλέον, την Πέμπτη, 17 Μαΐου 2016 πραγματοποιήθηκαν δύο σημαντικά επιτεύγματα στα έργα του μετρό της Ντόχα:
Η διάνοιξη της σήραγγας έφτασε τα 100 χλμ., το οποίο αντιστοιχεί σε ολοκλήρωση του 41% του συνόλου του έργου του μετρό της Ντόχα
Ολοκλήρωση προόδου των TBM και στις 3 γραμμές μετρό

Η ομάδα διάνοιξης σήραγγας της χρυσής γραμμής πρέπει επίσης να γιορτάσει το δικό της μέρος των επιτευγμάτων:
την ημερομηνία ολοκλήρωσης 1,5 μήνα πριν από την αρχικά προγραμματισμένη ημερομηνία: 19η Μαΐου 2016 αντί της 28ηςΙουνίου
την εγκατάσταση:
5.550 δακτυλίων σε 15 μήνες
39 δακτυλίων σε μία ημέρα
491 δακτυλίων σε ένα μήνα
Μηχανολογικές, ηλεκτρολογικές και υδραυλικές εργασίες – Χρυσή γραμμή του μετρό της Ντόχα
Τον Μάρτιο του 2016, η Qatar Rail ανέθεσε στην ομάδα της χρυσής γραμμής ως ανάδοχο να εκτελέσει μηχανολογικές, ηλεκτρολογικές και υδραυλικές εργασίες για τη χρυσή γραμμή του μετρό της Ντόχα.
Το μεγαλύτερο μέρος των μηχανολογικών, ηλεκτρολογικών και υδραυλικών δραστηριοτήτων θα πραγματοποιηθεί εσωτερικά (δηλαδή θα εκτελεστούν από το ίδιο τον ανάδοχο).
Οι μηχανολογικές, ηλεκτρολογικές και υδραυλικές υπηρεσίες που εγκαθίστανται σε όλο το έργο, δηλαδή στους 10 σταθμούς, τα 3 κιβώτια διανομής, τον χώρο απόθεσης συρμών-αμαξοστάσιο και το κιβώτιο διανομής του σταθμού Ras Bu Abboud, την έξοδο κινδύνου και σε όλο το μήκος της σήραγγας, μαζί με τις 25 διαβάσεις της.
Η έναρξη των εργασιών στους σταθμούς και τον χώρο απόθεσης συρμών έχει προγραμματιστεί για την περίοδο μεταξύ Ιουνίου 2016 και Φεβρουαρίου 2017, ενώ η έναρξη των εργασιών στα διάφορα τμήματα της σήραγγας (σε όλο το μήκος της σήραγγας, μαζί με τις 25 διαβάσεις της) υπολογίζεται μεταξύ Ιουλίου 2016 και Σεπτεμβρίου 2016.
Η ολοκλήρωση των μηχανολογικών, ηλεκτρολογικών και υδραυλικών δραστηριοτήτων προβλέπεται το 2018, ταυτόχρονα με την παράδοση ολόκληρου του έργου της χρυσής γραμμής.

Βλέπε και “Τι Αναζητά ο Αλέξης Τσίπρας με το Ταξίδι του στην Ντόχα του Κατάρ”

Επίσης, ένα από τα μεγάλα προβλήματα για την αξιολόγηση με την Τρόικα, εκτός από τις ιδιωτικοποιήσεις, είναι και η απελευθέρωση της αγοράς αερίου, που είναι ένα θέμα που αφορά άμεσα την ΔΕΗ, την ΔΕΠΑ, την Ρωσία, την Τουρκία, το Ιράν και το Κατάρ. Βλέπε “Πολυνομοσχέδιο φέρνει ανατροπές σε επιχειρηματίες - ΔΕΚΟ, δεν εξασφαλίζει δόση”, Σεπτέμβριος 2016

Στην Lamda Κατασκευαστική του Λάτση συμμετέχει επίσης το Κατάρ, και μαζί ο Λάτσης και το Κατάρ έχουν πάρει το Ελληνικό. Στο Ελληνικό ο ΣΥΡΙΖΑ τους έβγαλε την ψυχή, κάνοντας το Ελληνικό κέντρο λαθρομεταναστών. Άρα πράγματι ο μικρός ΣΥΡΙΖΑ του 3% φαίνεται να είχε πολύ μεγαλύτερες παρτίδες με τον άξονα Ιράν-Βενεζουέλα και λιγότερο με τον άξονα Κατάρ-Τουρκία, όπως νόμιζα για αρκετό καιρό εγώ.

Άλλωστε στην Βενεζουέλα και το Ιράν είναι που έτρεχαν κάθε λίγο και λιγάκι οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ, στο Ιράν πήγε ο Τσίπρας την γυναίκα του και τις φόρεσε τις Μουσουλμανικές μαντήλες, και από το Ιράν και την Βενεζουέλα ήταν που έπιασαν τους Ποδέμος να τα παίρνουν, και όχι από το Κατάρ. Χωρίς να λέω ότι δεν πήραν λεφτά και από το Κατάρ.

Οι Ποδέμος όμως είναι ο ΣΥΡΙΖΑ της Ισπανίας. Και θυμάστε που έλεγε ο Άδωνις ότι έγραφαν οι εφημερίδες της Βενεζουέλας ότι και ο ΣΥΡΙΖΑ είχε πάρει χρήματα από την Βενεζουέλα. Επίσης από το Ιράν έπαιρνε χρήματα ο Jeremy Corbyn, που είναι ο ΣΥΡΙΖΑ της Μεγάλης Βρετανίας. Τον Corbyn τον είχαν πιάσει να έχει πάρει 30 χιλιάδες ευρώ από το Ιράν όταν ήταν απλός βουλευτής, προκειμένου να εμφανίζεται στην Ιρανική τηλεόραση.

Επίσης έχω αναφερθεί στον πρωταγωνιστικό ρόλο που έχει η Χεζμπολάχ και η Farc στο εμπόριο κοκαΐνης της Κολομβίας και του Μεξικού, και της Λατινικής Αμερικής γενικότερα. Και τώρα που το Ιράν τα έχει βρει με τους Ταλιμπάν, οι οποίοι ελέγχουν το εμπόριο της ηρωίνης στο Αφγανιστάν, η Χεζμπολάχ θα έχει πρωταγωνιστικό ρόλο και στο εμπόριο της ηρωίνης του Αφγανιστάν προς την Ευρώπη. Ο Λίβανος είναι γεωγραφικά ιδανική τοποθεσία για να σπρώξεις ναρκωτικά προς την Ευρώπη. Η Κολομβία είναι η μητρόπολη της κόκας και το Αφγανιστάν η μητρόπολη της ηρωίνης.

Επίσης τον Μαρινάκη τον κατηγορούν ότι είχε εμπλοκή στην μεταφορά της ηρωίνης από το Νουρ 1, και τελευταία ο Μαρινάκης τα έχει καλά με τον ΣΥΡΙΖΑ, και πήρε και άδεια για κανάλι. Αλλά βγήκε ο Χρυσόγονος του ΣΥΡΙΖΑ και είπε ότι δεν πρέπει να δίνουμε άδεια σε ανθρώπους όπως ο Πάμπλο Εσκομπαρ, κάτι που σημαίνει ότι υπάρχουν πλέον διαφορές και στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ.

Άρα, πράγματι προκύπτει ότι ο ΣΥΡΙΖΑ του 3% είχε μεγαλύτερες παρτίδες με τον άξονα Ιράν-Χεζμπολάχ-Βενεζουέλα παρά με τον άξονα Τουρκίας-Κατάρ. Προφανώς ο άξονας Τουρκίας-Κατάρ και ο άξονας Ιράν-Χεζμπολάχ-Βενεζουέλας δεν είναι δύο παράλληλοι άξονες. Είναι άξονες που πολύ συχνά έχουν κοινά συμφέροντα και πολύ συχνά τέμνονται, και γι’αυτό και υπάρχει η συμμαχία ανάμεσα στην Μουσουλμανική Αδελφότητα (Τουρκία-Ιράν-Κατάρ) και τους Κομμουνιστές δικτάτορες της Λατινικής Αμερικής (Βενεζουέλα-Βολιβία-Νικαράγουα-Κούβα). Αλλά είναι διαφορετικοί άξονες.

Ο ΣΥΡΙΖΑ τώρα είναι κυβέρνηση και προφανώς δεν μπορεί να είναι μέλος ενός άξονα. Μόνο μικρά κόμματα έχουν αυτή την πολυτέλεια, και προφανώς μιλάω για τον ΣΥΡΙΖΑ του 3%.

Εξάλλου το Κατάρ είναι αυτό που έδωσε 3 δις ευρώ στην Εθνική Τράπεζα, αγοράζοντας την Finance Bank, βοηθώντας την Εθνική Τράπεζα να παραμείνει υπό κρατικό έλεγχο, κάτι που μαζί με τα ενεργειακά, τα εργασιακά (κατρουγκάλ, μητροπούλ, παυλοπούλ κλπ), τις ανεξάρτητες αρχές και τις ιδιωτικοποιήσεις, αποτελεί μία από τις κόκκινες γραμμές όχι μόνο της αριστεράς, αλλά γενικότερα της σάπιας πολιτικής μας νομενκλατούρας.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου