Τετάρτη, 9 Μαρτίου 2016

Η Απορία

Ξέρω φίλοι μου ότι μία απορία βασανίζει το μυαλό σας. Μία απορία που σιγοτρώει τα σωθικά σας, επειδή δεν μπορείτε να βρείτε την απάντηση. Θα σας την λύσω εγώ την απορία, επειδή δεν θέλω να βασανίζεστε άδικα. Απορείτε πως γίνεται ακόμη να μην έχετε βγει στους δρόμους να τους κυνηγήσετε. Και πολλοί ψηφοφόροι του ΣΥΡΙΖΑ έχουν πλέον την ίδια απορία με εσάς. Είναι αυτό που έλεγε ο Ογκουνσότο “πωτς γκένεν αυτό”? Αυτό σκέφτεστε και σεις. “Πωτς γκένεν αυτό”?

Είναι λοιπόν φίλοι μου καθαρά θέμα οργάνωσης. Δεν ανάβει το φως κανείς για να οργανωθείτε. Είναι όπως το ανέκδοτο που λέει “ρε ανάψτε το φως, έχω φάει τρία και δεν έχω ρίξει κανένα”. Αυτό έχετε πάθει. Έχετε φάει τρία χωρίς να έχετε ρίξει κανένα, αλλά δεν ανάβει κανείς το φως για να μπορέσετε να οργανωθείτε.

Σας υπόσχομαι ότι μόλις ανάψει κάποιος το φως για να οργανωθείτε, θα τιναχτείτε σαν ελατήρια, και θα αρχίσετε να τους κυνηγάτε. Σας το υπόσχομαι. Το κακό είναι ότι στο μεταξύ μπορεί να μην έχετε φάει τρία αλλά δεκατρία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου